تأثیر تبلیغات ویدیویی و تأثیر آن بر جذب مخاطب و همچنین رشد کسب و کارها بر هیچ کسی پوشیده نیست. در حال حاضر با ظهور عصر دیجیتال، فضای کسب و کار به سمت اینترنتی شدن حرکت می کند و دنیای تبلیغات هم در سرتاسر دنیا دچار تحولی عظیم و بنیادین شده به طوری که بازاریابی دیجیتال به یک شغل پردرآمد تبدیل شده است.

این روزها درصد افرادی که از ترافیک اینترنت خود برای مشاهده ویدیو استفاده می کنند بسیار زیاد است. حتی خیلی از افراد بیشتر مایلند قبل از خرید یک محصول خاص، ویدیوی معرفی آن را مشاهده و سپس تصمیم به خرید بگیرند.
تأثیر تبلیغات ویدیویی و مزیت های استفاده از آن
بدون تردید بهره بردن از ویدیو برای موفقیت در تبلیغات و بازاریابی، مزیت های فراوانی را به همراه دارد. همین مورد موجب شده تا خیلی از کسب و کارها از مزیت ها و تأثیر تبلیغات ویدیویی بر کسب و کارشان به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.
اگر به شبکه های اجتماعی مراجعه کنید با ویدیوهای تبلیغاتی بسیاری مواجه خواهید شد که این مورد نشان از توجه ویژه کسب و کارها و برندها به ویدیوهای تبلیغاتی و جذب مخاطب دارد. طبق آماری که توسط شرکت Wyzowl (شرکت سازنده فیلم های تبلیغاتی) منتشر شده، چیزی در حدود 63 درصد از کسب و کارهای برای بازاریابی محتوایی خود از ویدیوهای تبلیغاتی استفاده می کنند و همین مورد تأثیر تبلیغات ویدیویی را بیش از پیش نشان می دهد.
اما مزیت های تبلیغات ویدیویی به صورت تیتروار به شرح زیر است:
- مخاطبین تبلیغات ویدیویی را به نسبت تبلیغات نوشتاری بیشتر ترجیح می دهند
- اشتراک گذاری ویدیوها در شبکه های اجتماعی خیلی بیشتر است
- ویدیوها باعث ماندگاری بیشتر مخاطبین در وب سایت می شود
- ویدیو به نسبت متن بسیار گیراتر و جذاب تر است
- برای تأثیر تبلیغات ویدیویی بر مخاطبین می توانید تبلیغات خود را بر روی دسکتاپ، موبایلهای اندروید و iOS به نمایش در بیاورید
- ویدیوها به مرور زمان موجب افزایش نرخ تبدیل و فروش خواهند شد
- شما به وسیله ویدیو حس اعتماد را به مشتریان القاء خواهید کرد
- مطالب در ویدیوها خیلی سریع تر منتقل می شود