تبلیغات ویدیویی یکی از مؤثرترین روشهایی است که میتوانید از آن برای تبلیغ محصولات و خدماتتان استفاده کنید؛ اما تأثیر تبلیغات ویدیویی در اینستاگرام چقدر است؟ آیا این روش تبلیغاتی میتواند به شما در جذب مشتریان جدید و افزایش فروش محصولاتتان کمک کند؟ قبل از هر چیز بهتر است بدانید که تعداد کاربران اینستاگرام روز به روز بیشتر میشود. علاوه بر این تجربه نشان میدهد که اکثر کاربران این شبکه اجتماعی ترجیح میدهند به جای خواندن کپشنهای طولانی، پستهای ویدیویی را ببینند؛ بنابراین اگر شما بتوانید مزایای محصولات یا خدمات خود را در قالب یک ویدیوی تبلیغاتی برای مخاطبانتان بازگو کنید، قطعاً نتیجه مطلوبتری را به دست خواهید آورد.
برای درک میزان تأثیر تبلیغات ویدیویی در اینستاگرام، کافیست به سراغ پیجهای برندهای معروف در این شبکه اجتماعی پرطرفدار بروید تا ببینید که آنها چگونه به کمک تیزرهای تبلیغاتی به دنبال معرفی محصولات جدید خود هستند. همچنین تبلیغات ویدیویی نسبت به سایر روشهای تبلیغاتی در اینستاگرام یک مزیت بسیار بزرگ دارد و آن قابلیت وایرال شدن است. زمانی که ویدیوی تبلیغاتی یک برند در میان میلیونها کاربر اینستاگرام دست به دست شود، میتوان گفت که این ویدیوی تبلیغاتی موفق عمل کرده است و توانسته به جذب مشتریان جدید کمک کند. ویدیوهای تبلیغاتی تأثیرگذار به سرعت به اشتراک گذاشته میشوند و افراد زیادی به آنها واکنش نشان میدهند. با توجه به گسترش تبلیغات و افزایش تعداد کسب و کارهایی که در یک زمینه واحد فعالیت میکنند، تکراری نبودن و جلب توجه مخاطب جزو مهمترین نکاتی هستند که در هنگام ساخت ویدیو تبلیغاتی باید مدنظر قرار بگیرند.

چگونه تأثیر تبلیغات ویدیویی در اینستاگرام افزایش پیدا میکند؟
اولین گام برای ساخت یک ویدیویی تبلیغاتی تأثیرگذار، شناخت پرسونای مخاطب است؛ به این معنی که شما باید بدانید مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ و چه ویژگیهایی در میان آنها مشترک است؟ در واقع بدون این که مخاطبان هدف خود را مشخص کنید، نمیتوانید یک ویدیوی تبلیغاتی تأثیرگذار برای معرفی برند خود بسازید. نوشتن سناریو تبلیغاتی، ساخت آن و انجام مراحل فنی از دیگر مراحل ساخت ویدیوهای تبلیغاتی در اینستاگرام هستند. سناریو جدید و جذاب، استفاده از اینفلوئنسرها و یا افراد مشهور در تبلیغات از جمله روشهایی هستند که میتوانند تأثیر تبلیغات ویدیویی در اینستاگرام را دو چندان کنند. ویدیوهای تبلیغاتی در قالب پست و استوری در صفحه اصلی اینستاگرام شما و پیجهای تبلیغاتی دیگر منتشر خواهند شد.
نکته دیگری که باید درباره افزایش میزان تأثیر تبلیغات ویدیویی در اینستاگرام به آن توجه داشته باشید این است که ساخت یک ویدیوی تبلیغاتی استاندارد و حرفهای میتواند گام مهمی در افزایش تعداد فالوورهای واقعی پیج اینستاگرامی شما باشد؛ زیرا زمانی که تعداد بازدیدهای یک پست ویدیویی افزایش پیدا کند، احتمال این که این پست در اکسپلورر اینستاگرام دیده شود بیشتر خواهد شد. نمایش یک پست ویدیویی جذاب در اکسپلورر اینستاگرام میتواند باعث جذب کاربرانی شود که هیچگونه آشنایی با فعالیتهای شما ندارند؛ پس برای دریافت بهترین نتیجه از ساخت و انتشار تبلیغات ویدیویی، بهتر است انجام این کار را به افراد باتجربه و حرفهای بسپارید. کارشناسان تیم تبلیغاتی لرد دیزاین میتوانند به شما در این زمینه مشاورههای ارزشمندی را ارائه دهند؛ پس با ما در ارتباط باشید.