تولید محتوا یا بک لینک

محتوا برای کاربران شما است

بک لینک ها، بیشتر بر روی سئو سایت شما اثر می گذارند، اما تاثیر تولید محتوا در جذب مخاطب، ایجاد بازدید برای فضای تبلیغات و فروش محصولات شما می باشد. اگر محتوای مناسب و کاربر پسندی نداشته باشید، هیچگاه نمی توانید بک لینک های با کیفیتی از سایت های معتبر دریافت نمایید.

همچنین لازم به ذکر است که بک لینک از سمت صفحات دسته بندی و محصولات، پیوندهای درستی نیستند و به صورت طبیعی اتفاق نمی افتند، مگر اینکه شما تولید کننده باشید؛ حتی در این صورت سایت های خبری به طور معمول شرکت و صفحه اصلی شما را در مقابل یک صفحه دسته بندی معرفی می کنند.

تولید محتوا یا بک لینک
تولید محتوا یا بک لینک

لینک دادن بقیه سایت ها، به دلیل تولید محتوا شما است

دلیل دوم برای اهمیت تولید محتوا نسبت به بک لینک این است که افراد برای لینک دهی به سایت شما، نیاز به محتوا دارند تا به سایت شما لینک دهند.

با ایجاد منابع آموزنده، به اشتراک گذاری داده ها و یا ارائه یک بازی یا مسابقه جالب و مرتبط با زمینه کاریتان، دلیل ایجاد یک بک لینک از طرف دیگران را ایجاد کرده اید. این محتوا است که دلیل لینک دادن را ایجاد می کند.

محتوا عنوان صفحه را تعریف می کند

بک لینک ها همیشه آنچه را که در صفحه است مشخص نمی کنند، اما اگر سایت از نظر کلمات کلیدی غنی باشد، بک لینک ها سیگنالی را درباره آنچه می تواند در صفحه وجود داشته باشد ارائه می دهند.

از طرف دیگر، محتوا موضوع صفحه را با استفاده از تگ های هدر، تگ های تایتل، لینک های داخلی، و… تعریف می کند.

با این حال، شما باید ترکیبی از انواع بک لینک ها از جمله موارد زیر را داشته باشید:

  1. لینک های دارای برند و لینک های غنی از کلمات کلیدی.
  2. لینک های Dofollow،Nofollow

منبع: آکادمی دیجیتال مارکتینگ لرد دیزاین

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.