Search Engine Optimization
Donec sollicitudin magnaultric semper. Lorem ipsum dolor sit
amet consectetur.
amet consectetur.
Donec sollicitudin magnaultric semper. Lorem ipsum dolor sit amet consectetur.

سئو و بهینه سازی موتور جستجو به معنای فرایند بهبود سایت شما برای افزایش بازدید کنندگان و بالا بردن رتبه بندی سایت هنگام جستجوی افراد برای موضوع مورد نظرشان میباشد.
سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)، هنر و علم بالاتر بردن رتبه صفحات اینترنتی در موتورهای جستجو مانند گوگل است. جستجو از طریق موتورهای جستجوگر یکی از اصلیترین راههای پیدا کردن محتوای مورد نظر کاربران به صورت آنلاین است. هر چه رتبه بندی صفحات وب در موتورهای جستجو بالاتر باشد، ترافیک بازدیدکنندگان یک وبسایت افزایش بیشتری خواهد داشت.
در گوگل و سایر موتورهای جستجوگر، ابتدا صفحات تبلیغات پولی در بالای صفحه و پس از آن صفحات با بازدیدهای معمولی و تاثیرات سئو نشان داده می شوند. ترافیکی که از طریق سئو و بهینه سازی به دست می آید به عنوان «ترافیک جستجوی ارگانیک» شناخته می شود که با ترافیک جستجوی پولی یا SEM فرق دارد.
سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو بخش کلیدی بازاریابی آنلاین و یافتن صفحات مورد نظر کاربران در وب است. نتایج جستجو در یک لیست آورده میشوند و هر چه رتبه یک سایت در آن لیست بالاتر باشد، بازدید کننده بیشتری خواهد داشت. صفحه اول حدود 40-60٪ از کل ترافیک را دریافت می کند، در حالی که فقط 2-3 درصد از جستجوگران روی صفحات بعدی کلیک می کنند. بنابراین، حتی یک بهینه سازی کوچک در رتبهبندی میتواند به دریافت ترافیک بیشتر و تجارت بیشتر منجر گردد.
تکنیکهای مختلف سئو و بهینه سازی سایت برای جستجو عبارتند از:
کلمات کلیدی، شناسایی کلمات کلیدی که رقبا برای رتبه بندی و مشتریان برای جستجو استفاده می کنند. بازاریابی محتوا، به روز رسانی محتوای موجود، ایجاد پاراگرافهای جدید از محتوا، کیفیت و جذاب بودن محتوا شانس رتبه بالاتر در نتایج موتورهای جستجو دارد.لینک سازی، لینکهایی به دیگر وب سایتها یا بَک لینک از فاکتورهای اصلی رتبه بندی در گوگل و موتورهای جستجو است.بهینه سازی درون صفحه، ترکیب کلمات کلیدی، به روز رسانی عنوان ها، استفاده از ویژگی alt برای توصیف تصاویر از موارد بهینه سازی صفحه و بالا بردن رتبه بندی است. بهینه سازی معماری سایت، لینک های داخلی وب سایت، پیوند دادن صفحات کلیدی، ایجاد نقشه سایت و بهبود ارتباط صفحه با عبارات خاص نقش زیادی در سئو دارند.نشانه گذاری Semantic، بهینه سازی نشانه گذاری معنایی یک وب سایت مانند شرح معنای پشت محتوای یک صفحه، شناسایی نویسنده یک قطعه از محتوا یا موضوع و نوع محتوای یک صفحه در سئو استفاده می شود.